Archive for 9 decembrie 2008|Daily archive page

Soluţie pentru criza financiară !!!

O parodie foarte tare, după parerea mea! Am zărito la Apropo Tv,  şi am râs bine, sper să vă amuze şi pe voi.

O oră cu Isus!

„Rugaţi-vă neîncetat!” spune Biblia!

Am fost şi eu duminica seara la Beiuş, la seara de tineret. A fost minunat! Fratele Vladimir a avut o predica despre rugaciune, una cu adevarat încurajatoare pentru mine, şi care mi-a luminat multe orizonturi. A fost vorba despre rugăciune; nu am să mă pun să-i scriu predica,(nu o ţin minte pe toată) ci vă dau doar o imagine facută de mine în urma notiţelor de la predica, cu ajutorul căreia puteţi pune şi voi în practică o oră de rugăciune pe zi, o oră cu Isus!o-ora-cu-isus-rugaciune.Şi ca să poţi pune în aplicare rugăciunea neîncetată, sunt acele rugăciuni zise „bliţ” pe strada, la munca, mai ales la volan în trafic, unde în loc să-l mustrii pe cel ce-ţi taie calea, mai bine rosteşte o binecuvântare peste el!