Anul 2008 fara Tabara Cristos pentru Romania

Tabara Nationala Cristos pentru Romania a devenit un eveniment foarte cunoscut printre tinerii evanghelici romani. Timp de cateva zile in fiecare vara, tabara a fost un prilej de intalnire pentru partasie, crestere spiritual si relaxare pentru mii de tineri romani. ”Schimbarile impuse de integrarea europeana ne determina sa nu mai putem organiza tabara nationala de tineret in conditii optime in 2008”, ne-a declarat pastorul Nelu Filip, presedintele organizatiei Cristos pentru Romania, Timisoara. Consiliul de conducere al Misiunii a apreciat ca in anul 2008 este imposibil sa se obtina autorizatiile de mediu, sanatate publica, aparare civila, precum si celelalte avize necesare pentru organizarea unei tabere de asemenea dimensiuni.

Sursa: Aici

6 comments so far

  1. antihi5 on

    oricum nu mergeam!!:D

  2. SoSorin on

    nici nu te-o chemat nimea :)) acolo se dau intalnirile celor dupa hi5 ce sa faci tu acolo?

  3. antihi5 on

    n`am ce face normaall!!:D am depasit demult faza cu hi5`:)).. unii ink or ramas la stadiu alaa!!:)))

  4. nyko on

    cea mai superba tabara….esti mult mai castigat daca mergi acolo decat sa stai in casa

  5. starschild on

    daca in asta va masurati voi valorile e grav tare:)) sau daca de asta nu mergeti in tabere!!!atunci hai sa nu mai iesim pe strada ca auzim si vedem numai lucruri rele!!!

  6. adimatis on

    am dat intamplator peste discutie. cu siguranta pentru mine si pentru grupul meu din biserica aceasta tabara a insemnat enorm. am avut experiente absolut de neuitat si mi-as dori foarte mult sa mai am ocazia, desigur la un alt nivel, sa mai particip. tabara poate fi si de bine si de rau, dar pentru cei care au dorit lucrurile bune si adevarate, le-au putut gasi acolo.


Lasă un răspuns

