Hugo Boss Soul

Este un parfum nou. Ce a inspirat aparitia acestui parfum este lemnul tamboti. Acest lemn sud african este multi-functional: rezistent si totusi moale, puternic si vibrant. Plin de contraste, asa cum este si barbatul care foloseste acest parfum.

hugo-boss-soul.jpg

21 comments so far

  1. Silvana on

    Deci, cum ai descrie mirosul ?

  2. debo on

    :))))))

  3. sosorin on

    o las pe Debo sa-l descrie, cuonaste mai bine😀

  4. debo on

    pute fain🙂

  5. cipri on

    ce fak

  6. sosorin on

    poftim?

  7. manu on

    tu le faci la ăia reclamă pe gratis?

  8. sosorin on

    as putea cere ceva comision?😀

  9. antihi5 on

    ai putea fi furnizor!!:D:)):)) altii in locul tau ar acoprii firma:).. le faci la aia servicii moka!!:):D

  10. soul on

    ai tu ce ai cu SOUL😀

  11. sosorin on

    de data asta nu`s eu de vina cu Soul😀 promit😀 D poate confirma😛

  12. antihi5 on

    Soul il crezi?:)..:)) acum o baga pe Debo la inaintare`:))

  13. sosorin on

    iar baji tu strambe.. nu-ti şade limba cuminte?

  14. debo on

    nu el ii de vina🙂 … (sa nu punem vina pe cineva) da nici eu😛

  15. antihi5 on

    te-o scos Debo :))

  16. debo on

    boco vezi ca iara te-am scos.. imi ramai dator :)))))

  17. sosorin on

    a nush câta oara😀 , te rasplatesc eu la vara😀 cu varf si indesat😀

  18. debo on

    stiu eu de cate ori te-am scos..🙂 o fo de ajuns😛

  19. antihi5 on

    asa datorii sa tot ai Soso`:))))

  20. sosorin on

    de unde stii tu cum imi achit datoriile?😕

  21. antihi5 on

    se vede de la o posta`oricine si`ar da seama:))..:D mai ales daca le lashi` pt la varaa!!:))..


Lasă un răspuns

