Declarat Admis, Sofer Amator !!!

Da.. !! Aleluiaaa !!! era si cazu, insfarsit am luat permisul mult dorit de sofer, din a 2-a incercare, ca doar soferi buni nu iau din prima😀 . Permis, pentru care am luptat mult.. am trecut prin multe vrute si nevrute dar a meritat😀 un lucru pentru care simt ca am muncit si ca am tras trup si suflet😀 A fost cam Asea :

Am luat Sala da cu 22, poate o sa ziceti ca ” numa? :O ” dar eu sunt multumit ca am luat, chiar daca mi-as fi dorit minim 24 dar nu am solicitat sa mai dau o data examenu ca sa iau 24 :p am zis ca nu are rost sa-i stresez pe cei de la politie, si s-au si bucurat cand am decis asta😀. La Condus a fost floare la ureche😀, examniatorul foarte de treaba ( sitma si respect pentru domnul Olteanu) si a fost calm si glumeţ, chiar daca la tipa care a fost initial la condus sa cam enervat.. ca nu-i gasise un loc de parcat, dar a trecut-o si pe ea, si-a revenit pana cand eu am urcat la volan! Stanga dreapta, stanga dreapta, parcare laterala cu spatele.. tre sa recunosc ca mi-a iesit perfect desi nu am exersat cu instructorul decat de 2 ori.. ( am furat meserie de la soul ). Dupa ce am „inghiesuit” mashina intre doua autoturisme, am ponit din nou la drum si pe prima strada pe dreapta respectiv Ion Vidu (la Km 3😆 ,glumesc ) m-a declarat Admis, cu 6 puncte de penalizare.. ca doar soferul amator nu potea lua cu 0 puncte de penalizare😆

Si acum, cum Ancutza zice.. citez: „acu sa vedem cine se risca, sa se urce cu u in mashinaa!!” Si ca sa-i raspund: „Domnu va fi tot timpu cu mine😀 ”

StopSTOP! Accidentelor Rutiere, Viata Are Prioritate !!!prioritate.jpg

5 comments so far

  1. Ancutzzaa on

    yea`:)).. trebuia sa spui tu ceva:D… normal k Domnul va fi cu tine tot titmpul;)).. da oricum eu una nu m`as risca!!:D:)) GBU>:D<

  2. Ancutzzaa on

    jk`:*

  3. tibi on

    FELICITARI!!!!

  4. sosorin on

    Multumesc tibi😀
    Da Ancutza, o sa mai plangi tu sa te las sa te urci si o sa-ti zic.. faza cu roata😆

  5. Ancutzzaa on

    Doamne nu`l lua in seama… nu stie ce spunee!:D:))).. oricum Soso..:D ii coltzurata saracaa!:D asa mila mi de eaaa..:))) mai unge`o:D:)))


Lasă un răspuns

