Plecat la Bucureşti !!!

Şi uite că de nevoie o sa ajung si eu la bucureşti .. sper să ajung.. 😀

Ne vedem, sper miercuri cu bine si cu rezultate pozitive pentru scoala de soferi, deci.. rugaţi-vă 😀

🙂 S-auzim de bine 🙂

 

6 comments so far

  1. soul on

    bafta tinere..

  2. sosorin on

    mersi batrane.. am avut 😀

  3. aly on

    …mai stii cat am ras cand mi`ai povestit de faza cu bucuresti`u??? :))) cum, cand ..dar „pt ce ” ( mai ales). ai fost total !!!:))

  4. sosorin on

    da.. :-w ai ras de mie.. ca nu le am cu culorile..

  5. aly on

    ..da sincer amu`…=)) cum sa te trimita „in luna” pentru culori`…loll

  6. sosorin on

    romania… tara tuturor posibilitatilor


Lasă un răspuns

