Plecat în Lume !!!

Fraţilor ţin să vă anunţ că o bună perioadă de vreme nu voi mai fi activ pe aicea ❗ Plec într-o ţară necunoscută de mine unde-mi voi petrece urmatoarea lună aproximativ, departe de voi de blogu meu, de Gaşca Mea Nebuna …. o să-mi lipsiţi…

S-auzim de bine>:D< 😀 :*

3 comments so far

  1. onisim on

    Tinere, sa stii ca trebuie si iesiri din astea. Sa schimbi atmosfera, stilul, mediul de viata. Diversitate. Ce vreau eu sa iti zic e ca o sa iti fac cu mana cand o sa trec pe deasupra ta. Sa fii in fata casei cu tricolorul in mana cand o sa iti dau beep :)).

    Ai grija de tine si iti doresc calatorie placuta.

    Salut !

  2. soul on

    te tzuc pruncule.. sa fii cuminte pe-acolo! :*

  3. sosorin on

    OK .. si voi sa fi-ti prunci buni 😀


Lasă un răspuns

