Hop şi noi la iarbă verde :D

Duminică 20 Mai înpreună cu Gaşca ( o parte) am facut o iesire la Craterul aflat undeva lângă băile 1 mai 😀

Noila-baschet-vineri-12-mai-016.jpg

Ne-am distrat noi de minune pe acolo.. mai ales pe drum cu iubita noastra melodie Trandafiru Roşu (NU E MANEA) 😀 … Am mers pana undeva aproape de crater unde ne-amoprit la puţină odihnă dupa un drum pe jos prin pădure (destul de obositor) 4 dintre baieţi.. respectiv Manu, Mircea, Beni şi Onisim i-am ales ca voluntari pt a coborâ până in sat dupa suc si ceva de-ale gurii 😀 … Eu cu SouL ne-am pus sa mişcăm mingea.. Deli, Gia si Cori stateau la bronzat :)) până ce a aparut vedeta ieşirii 😀

Bunica

Tare Şoadă „posibila mea bunica” avand in vedere ca eu sunt fiul lui SouL :)) cel greu inţărcat de la ţ***ă :)) am ajuns la asta dupa o lunga discuţie si etalare a neamurilor.. care pe unde îs plecate.. ( de data asta SouL o fost tare modest, l-o facut „bunica” ) 😀 Dar ne-am cam plictisit noi de tanti care are o fică in şicago 😀 şi am incercat sa-i transmitem drum bun în continuare prin ignoranţă… dar nici un rezultat bunica voarbea .. nu avea ea treabă.. noroc cu nişte motociclşti care işi etalau motoarele de teren.. involuntar aceştia au bagat-o pe bunica noastra in sperieţi :)) …. ce noroc pe noi.. ca a plecat bunica.. tot iute nu cumva sa o atace aceşti Spartani :)) Însfarşit ne puteam distra.. am urcat incet incet la crater.. acolo alte poveşti nemuritoare dar tare interesante..

Dupa puţină vreme ne-am hotarât sa plecăm sa ajungem si la biserică.. pe drum spre maşini ne-am întalnit cu robi.. aici altă poveste..

20-mai-felix-141.jpg 20-mai-felix-161.jpg

Şi uite-asea ne-am distrat noi 😀 mă rog.. amanuntele is mai multe.. dar sunt pt noi cei ce am fost 😀

8 comments so far

  1. Corx on

    ma bucur ca am luat parte la aceasta ieshire:)) a fost f f f fain;) oricum ce a fost demential a fost nana cea cu fica in shicago..care intai a fost in italia ..sorin…nu ai fost atent la detalii:))) si multumesc de prajitura:) multumesc tuturor pt un timp frumos..si mai ales lui deli …cel mai tare dansator din lume:))) a da si trandafiru roshu rox:D

  2. meshteru..a.k.a. delianul on

    tulai Doamne greu l-a intzarcat masa pe asta de la tzatza

  3. soul on

    fain..

  4. onisim on

    A fost o zi plina; chiar am prins si trenul !

  5. sosorin on

    poi normal ca ai prins trenul.. cu mircea la volan 😀 .. a uitat sa mentionez mai sus.. adica oarecum nu am vrut.. de manevrele cu mashina lu Mircea.. la care am ramas afis.. Mircea are o parte ascunsa a unui sofer crazy :)) doar ca e modest 😀

  6. gia on

    cred k e si randul meu sa las un comment..:D..nu stiu altii cum sunt..dar eu cand ma gandesc la ziua d 20 mai(sau cat a fost)..si acum imi salta inima de bucurie..:D…

  7. soul on

    o murit soul 😐

  8. sosorin on

    ohhooo.. ce onoare:d.. multumesc Gia 😀 .. ma bucur ca te bucuri.. si ca ti-o placut.. .. ma rog.. daca pleaca deli.. o sa fie putin mai mult mai nashpa :p dar all be OK 😀 si cum zic eu 😀 Nimic nu e sigur 😀 totul e posibil :)) G.M. 😀


Lasă un răspuns

