PRIMA ZI

Da… La mulţi ani blog-ului meu… astazi a împlinit o zi de cand a fost creeat de mine :),, Sper sa traiasca mult si bine si sa va incante.. si sa va informeze cu tot ce doriti.. pe langa asetea vor aparea si unele subiecte mai personale.. poate nu la toate o sa fie acces total.. totusi.. am spus Personale !! :D,…. azi am atins.. aproape 500 vizite.. Sper sa nu fie un foc de paie ci sa se dubleze aceste vizite… care imi spune că va place blog-ul :D…

Va multumesc pt aceasta prima zi !!! >:D<

2 comments so far

  1. wehaveheaven on

    Urez blog-ului dumnitale, la fel, spor la subiecte şi vizitatori.
    Am ajuns aici pe calea top-ului aranjat de un bot al WordPress şi am retrăit nelămurirea de care am avut parte când l-am descoperit pe Mika cântăreţul. Neanunţat, fără o reţetă precisă, cineva explodează de popularitate dincotro nu te aştepţi. Am văzut materialele pe care le propui, numeroase pentru un interval atât de scurt, dar încă dezechilibrate şi neconturate ca un întreg (e şi cazul celui cu care te comparam). Sunt curios de continuarea experimentului dumnitale, căci până aici nu îi pot da alt nume.
    Cele bune!

  2. sosorin on

    Mulţumesc pentru comment.. şi pentru sfat.. sper să-mi conturez cât de cât echilibrate…. sunt foarte la început.. dar mă straduiesc !!!


Lasă un răspuns

