Ok .. Let`s Go !!!

Si uite asea primul meu blog…. M-am pus sa fac.. am zis ca fac pt o prietna.. si am prins gustu… mi-am facut si mie.. daca tot au si prieteni mei.. de ce nu?.. imi palce sa-mi scriu gandurile… mi-ar place pe foaie dar nu am rabare sa scriu..; la tastatura e mai simplu si placerea e mai mare:D parca :-”

Sper sa am inspiratie sa-mi scriu tot ce gandesc..

Spor voua la citit.. 😉

9 comments so far

  1. aly b:D on

    ..pai dah`… te`ai apukt sa`mi faci mie… si uite asha ai „”prins si u gustu”….oriqm tks moolt… stii k ejti cel mai d treab`:D…. mda..si spor la scris si tzie… k inspiratzie stiu k o sa ai`…:D….:*

  2. sosorin on

    si primul comment !!:D.. Mersi Ally :D..
    Spor si tie:p.. si mai fa si fara password posturi :))

  3. meshteru.. on

    bine tinere…

  4. soul on

    baiatuuuu 😀 hai cu subiectele, ca am chef sa citesc.. mai ales ca maine imi vine si mie netu 😀

  5. sosorin on

    Stai ca numa nu-mi vine sa-mi dau drumu la scris :))
    Stau prost cu inventatu 😀

  6. claudia on

    buna sorin eu sunt claudia, sunt din constanta , dar akum sunt la roma , am 15 ani.u cati ani ai si de unde vii?

  7. sosorin on

    Buna Claudia:D Eu sunt din Oradea.. mai multe detalii pe bochissorin@yahoo.com 😀

  8. manu144x on

    ni la el ce le combina, nu-i moale boco asta

  9. sosorin on

    ma credeam ca nu prea o sa mai intre lumea pe aicea pe la primu post :))
    tre sa traiesc si io.. ce vreti voi ? :))


Lasă un răspuns

