Marco Polo Oradea…

Unde să merg Duminică seara? in McDonalds e full, iar de Bigy`s m-am cam săturat..pizza e cam scumpă..

Hai la Marco Polo, că nu am fost de mult, şi mi-e dor de o îngheţată bună ca pe vremuri. Pană aici totul e ok, nu? era ora 9:20.. dau să intru in local, si ghici?… o chelneriţă mă întâmpină călduros… ” ne pare rău dar imediat închidem” ok mă gândesc, o fi deja prea tărziu, e criză şi de timp, nu doar economică. Nu m-a deranjat foarte tare, se mai întâmplă..

Da dar asta nu e nimic.. Aseara, adica vineri 06 martie, după seara de tineret, ne-am adunat câţiva să ieşim la o plimbare, şi pe drum ni s-a făcut poftă de o ingheţată sau prajitură. Un Prieten propune Marco Polo… le-am zis eu ce am paţit.. dar am zis ca hai să încercam..  intrăm.. chelneriţa se uită la noi se uita la ceas, eu parcă aşteptam să spună ceva, dar nu a apucat, ca noi am şi urcat, am scapat mă gandesc, însfârşit ajung la îngheţată… dar ghinion.. dupa doar 5 minute de acomodare, din care 2 ne-am cautat meniuri singuri… vine chelnerul gigel, şi ne pofteşte afară, pentru că localul se va închide…

Data viitoare merg la 6 seara, sper sa apuc macar să-mi comand ceva, şi dupa ce savurez, să mă scoată afară, că aşa nu mă supăr..

1 comment so far

  1. mihaela on

    Laurentiu Moise are nevoie de ajutorul tau! Hai sa-i aratam ca ne pasa! http://mycelticdreams.blogspot.com/2009/03/sa-aratam-ca-ne-pasa.html


Lasă un comentariu